آیا طب چینی مفید برای کاهش بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا طب چینی مفید برای کاهش بیماری کلیه پلی کیستیک

آیا طب چینی برای کاهش بیماری کلیه پلی کیستیک مفید است؟ امروزه، جراحی تنها درمان برای برداشتن کیست دیگر. با توسعه تکنولوژی پزشکی، درمان امن تر، طبیعی و موثر از چینی MedicineTreatment شده است به طور گسترده ای برای کیست کوچک شدن، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده استفاده می شود.

چگونه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy کار برای کاهش کیست؟

آن را به خوبی شناخته شده است که وخامت مستمر عملکرد کلیوی توسط بزرگ شدن مترقی و افزایش کیست ایجاد می شود، بنابراین نکته کلیدی این است به کم کردن سرعت نرخ رشد خود و سعی کنید به آنها را کوچک به اندازه کوچکتر است. در این راستا، داروهای سنتی چینی اثرات خوبی در کاهش این کیست های متعدد و در همان زمان اختلالات تنظیم و تعمیر خسارت های کلیه. هر چند آن را به زمان نسبتا طولانی را به اثر در مقایسه با درمان های غربی، اثرات درمانی آن می تواند برای مدت زیادی از آن را با بیماری از ریشه مقابله آخرین. چه چیزی بیشتر، آن را تا به عوارض جانبی کمتر و بدون آسیب به بدن است.

تابع اصلی پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای PKD

1. باز رگ های خونی اطراف کیست، سرعت بخشیدن به گردش خون و افزایش نفوذ پذیری دیواره کیست. این فشار داخل عروقی را کاهش و باعث مایعات کیستیک به عروق خونی جذب می شود و به دور با گردش خون گرفته شده است.

2. مواد تشکیل دهنده فعال در میکرو چینی پزشکی می تواند سلول های اپیتلیال غیر فعال و مهار ترشح مداوم مایع کیستیک، تا که به جلوگیری از تورم بیشتر از کیست و رگ های خونی در دیواره کیست. در همان زمان، این داروها می تواند تغذیه لازم برای تعمیر سلول های آسیب کلیوی و بافت ارائه می کنند.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: